نمونه 16

۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه
BrotherhoodSubject16.pngsubject16 نامی آشنا برای همه طرفداران بازی است. نام او با نماد های عجیب، معما و شک و تردید در هم آمیخته. هیچ کس نمی داند او کیست. فقط می دانیم او نیز مانند دزموند می توانسته به خاطرات اتزیو سفر کند. 
نمونه 16 فردی است که توسط آبسترگو ربوده شد و قبل از دزموند مایلز مجبور به سفر به خاطرات گذشتگانش شد. اجداد او مانند دزموند شامل اتزیو و الطایر می شد. بنابراین او به عنوان یک اساسین بدنیا آمده است و در خانواده ای با پدر و مادری اساسین بزرگ شد. او با دزموند هم رابطه ای دارد، که البته هنوز کشف نشده.
نمونه 16 ، اجدادی در شرق دور و آفریقا داشته است؛ همچنین چند تن از اجدادش می بایست در نبرد گوتنبرگ و سنای روم حضور داشته باشند. یکی از اجداد او نیز رابطه ای با ملکه ایزابلا دارد.
نمونه 16 توسط آبسترگو برای تحقیقات حافظه ژنتیکی ربوده شد. او را زیر نظر دکتر وارن ویدیچ وارد دستگاه انیموس کردند و طی دوره های طولانی و خطرناک ، در آن نگه داشتند. (حتی در بعضی مواقع ، چند شبانه روز را در دستگاه می ماند) که این موضوع باعث بروز بیماری خطرناکی در او شد ، که ما آن را « bleeding effect» می نامیم.
نمونه 16 با توجه به بیماری اش ، به بررسی خاطرات گذشتگانش ، خارج از انیموس پرداخت. اما نتوانست خود را کنترل کند و چیز هایی که می دید ، او را به سوی جنون سوق داد. سرانجام او دست به خودکشی آشکار زد. 
قبل از این اتفاق ، نمونه16 وارد خاطرات اتزیو شده بود. کسی که تمپلار ها می دانستند وجود یک مکان مخفی در رم را آشکار می کند. اما نمونه 16 نمی توانست این اطلاعات را جاودانه کند. بنابراین با خون خودش طرح هایی مرموز کشید. بدین ترتیب او مرد، تا تمپلار ها را از رسیدن به اهدافشان باز دارد. 
با مرگ نمونه 16 ، تمپلار ها از هدفشان که پیدا کردن مکان مخفی در رم بود، باز ماندند اما مطلع شدند که یکی از اجداد اتزیو (الطایر بن لا احد) در گذشته توانسته یکی از POE ها را در اختیار بگیرد. بنابراین آنها به سراغ یکی دیگر از نوادگان اتزیو و الطایر رفتند ، یعنی دزموند مایلز که تمپلار ها او را نمونه 17 می دانستند.
دزموند در زمانی که در حبس بود ، در مورد نمونه 16 با دکتر ویدیچ و لوسی صحبت کرد. لوسی معمولا با لحنی ناراحت در مورد نمونه 16 پاسخ می داد؛ چرا که خود را مسئول مرگ او می دانست.
علاوه بر این ، دزموند در وقفه هایی که در طول نسخه اول بازی داشت، ایمیلی از لوسی به وارن ویدیچ را خواند که در آن لوسی بیشتر درباره «bleeding effect» توضیح داده بود و خطر قرار دادن افراد در مدت طولانی در انیموس را برای دکتر توضیح داد. با این حال، این ایمیل مورد توجه واقع نشد و با بررسی کامپیوتر ویدیچ ، می توان دید که آن را خیلی زود حذف کرد.
نمونه 16 توانسته بود انیموس را هک کند و در آن 20 نشانه با نام glyph قرار داد. این نشانه ها در حافظه انیموس بود. زمانی که لوسی اطلاعات مربوط به اتزیو را از انیموس برداشت ، این نشانه ها نیز حفظ شدند. سپس با اتصال این حافظه به انیموس 2.0 که در اختیار اساسین ها مدرن بود، نشانه ها وارد حافظه این انیموس شدند. بنابراین در بازی دوم می توانستیم این علامتها را داشته باشیم.
وقتی تمام 20 نشانه رمزکشایی شد، اساسین ها با یک فیلم روبرو شدند که تاریخ آن این بود: «پیش از میلاد مسیح» در این فیلم دو نفر در حال دویدن و بالا رفتن از یک ساختمان شیشه ای دیده می شدند (که آدم و حوا بودند) و همچنین یکی از  POEها را در دست داشتند. به جز این علامتها، نمونه 16 یک سری شکاف در حافظه انیموس مربوط به شهر رم ایجاد کرد که در نسخه برادرهود دیده می شد.
پس از تمام کردن این 10 قطعه پازل ، فیلمی دیده می شد که در آن این جمله وجود داشت «The miracle is in the execution,»  که با فیلم موجود در AC2 تفاوت داشت.
دزموند پس از کامل کردن این فیلم ، وارد یک بخش مجازی شد. (مانند بخش آموزش مجازی در نسخه اول ) که دارای پیچ و خم بود و بعد از گذر از آن پیچ و خم ها، دزموند توانست یک هولوگرام (که تا حدودی شکسته شده بود و از کد محاسباتی ساخته شده بود) از نمونه 16 بدست بیاورد. سپس مکالمه زیر بین دزموند و نمونه 16 آغاز شد:
دزموند:نمونه16؟
نمونه 16: (می خندد) بله، بله، نمونه 17!
دزموند: تو مرده ای، من خون تو رو دیدم.
نمونه 16: زمانی نیست، اون خیلی قبل تر از اونیه که تو فکر می کنی. برای حفظ اونها خیلی دیره.
دزموند: چه کسی؟
نمونه 16: اون زنه اون کسی نیست که تو فکر می کنی. هر چیزی که دوست داشتی اتفاق بیفته ، هر چیزی که در زندگیت برات عزیز بوده ، همه دارن می رن.
دزموند: بیشتر توضیح بده.
نمونه 16: عدن. اون .... تو عدنه. حوا رو پیدا کن. کلید رو. دی ان ای اونرو....
دزموند: بهم بگو!
نمونه 16: نمی تونم.... خورشید .... پسر تو ..... خیلی ضعیفه..... باید دوباره انرژی بگیره.....
دزموند: نرو!!!
نمونه 16: من تا آخرش در کنارت هستم. من رو در تاریکی پیدا کن.

اما درباره نمونه 16، برخی راز های عجیب تر هم وجود دارند...
  1. در یک رمان از سری رمان های اساسین کرید به زبان فرانسوی ، نمونه 16 زنده و با نام «مایکل» به تصویر کشیده شده.
  2. در اساسین کرید: برادری یک کد مورسی به این شکل دیده می شود:".. .- -- .- .-.. .. ...- ." که احتمالا از طرف نمونه 16 است و به این معناست: من زنده هستم.
  3. یوبی سافت اعلام کرده در دایرة المعارف اساسین کرید که به زودی عرضه می شود، قصد دارد یک عکس کامل از نمونه 16 قرار دهد (این بدین معناست که ظاهر او برای ما روشن می شود)

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting