تریلر جدید ACR

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه
در جریان نمایشگاه gamescom ، یکی دیگر از تریلر های بازی محبوب اساسین کرید به نمایش در آمد که اطلاعات بیشتری درباره بازی به ما می دهد. در این مطلب علاوه بر اینکه می توانید این تریلر را ببینید، می توانید مطالبی را نیز درباره آن بخوانید.
برای مشاهده منبع اینجا کلیک کنید.
تیزر جدیدی از چهارمین نسخه بازی اساسین کرید که برای PS3 ، XBOX360 و PC عرضه می شود یک هفته پیش منتشر و یکی از محبوبترین تیزر های نمایشگاه نیز شد. طراحی این بازی توسط کمپانی مونترال استودیو (که عناوین فاخری همچنون Splinter Cell و شاهزاده ایرانی را نیز تولید کرده است.) انجام شده و این هفته در نمایشگاه gamescom در کلن آلمان حسابی سرو صدا به پا کرده است. 
تریلر جدید طرفداران بازی را برای ارائه آن در نوامبر بی قرار خواهد کرد. این تیزر شامل صحنه های پارکور آکروبات ، هنر های رزمی ، تاریخی - تخیلی وعلمی - تخیلی  از قهرمانان اصلی سری یک و دوی بازی (الطایر و اتزیو) و به همراه موسیقی هایی از نسخه های قبلی است. تصویر زیر نیز ، دزموند را در یکی از لحظات این تریلر نشان می دهد.
سری اساسین کرید متشکل از 2 بازی اصلی و تعداد زیادی موارد فرعی همچون رمان ها ، فیلمها و بازی های کنسول ها است. نسخه سوم (brotherhood) و چهارم (revelation) نیز نسخه های مکملی برای اساسین کرید 2 محسوب می شوند. فالکو پویکر ، مدیر طراحی بازی ، می گوید که هدف پشت ساخت بازی ACR ، پیش درآمدی بر اساسین کرید 3 برای بازیباز است. 
یوبی سافت در 3 ماه نخست سال جاری 128.5 میلیون درآمد داشته است که این نشانگر کاهش 36.3 % درآمد نسبت به سال گذشته است. اما فروش 112.2 میلیون brotherhood نشان می دهد که این بازی ، عنوان پرسودی برای یوبی سافت بوده است. اساسین کرید 2 بیشتر از 8 میلیون نسخه و brotherhood نیز حدود 6.5 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته و امکان دارد اساسین کرید:مکاشفه ، از اساسین کرید 2 فروش بیشتری داشته باشد و رکورد دار فروش در سری اساسین کرید باشد. پس عجیب نیست که یوبی سافت قصد ندارد با تولید نسخه سوم بازی ، به این زودی عنوان پرسودش را از دست بدهد.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting