اساسین کرید : مکاشفه راز های زیادی را همراه دارد...

۱۳۹۰ مرداد ۱۲, چهارشنبه


 الکساندر بریولت ، game designer بازی اساسین کرید ، گفته:« یک چیز مسلم است. بازیباز ها جواب سؤالات زیادی را در revelation خواهند یافت.» این جمله ای است که خیال بسیاری از طرفداران نگران را راحت می کند که نسخه بعدی بازی ، فقط یک نسخه برای حضور در بازار و بدست آوردن سود نیست.
برای رفتن به منبع اینجا کلیک کنید.

«یکی از بخش های خوب بازی این است که ما دقیقا می فهمیم برای اتزیو در انتها چه اتفاقی می افتد. در ضمن ، چیز های زیادی هست که باید درباره الطایر بفهمیم. مخاطبان بازی دوست دارند بدانند که اتفاقی برای الطایر (پس از انتهای نسخه اول) رخ داد. راز های زیادی پیرامون الطایر هست.
در طول بازی همواره از الطایر یاد شده و حالا ما می خواهیم بگوییم چه اتفاقی برای فرقه اساسین ها در فاصله بین اتزیو و الطایر افتاد. در زمان حال نیز اطلاعات شگفت انگیزی درباره آنچه در انتهای بازی قبلی (brotherhood) اتفاق افتاد وجود دارد و شما علت آنرا خواهید دانست و همچنین در جریان اتفاقاتی که بعدا برای دزموند می افتد، خواهید بود.»
«من فکر می کنم کلید موفقیت بازی، رابطه میان سه اساسین اصلی بازی خواهد بود و ما اطلاعات زیادی درباره هر کدام از آنها خواهیم یافت. همچنین می فهمیم هدف اتزیو و الطایر از آنچه انجام دادند چه بوده و با استفاده از آن ، راه را برای دزموند باز می کنیم. »
نویسنده بازی ، داربی مک دویت ، می گوید که 85 درصد از ساخت بازی کامل شده است. بریولت (گیم دیزاینر) همچنین اعتراف کرد که در بازی های قبلی ، مراحل جانبی بسیار مجزا بودند. برای هر کدام ، پایان و آغازی معین وجود داشت. او همچنین می گوید که گروه بازیساز قصد دارد این دفعه بیشتر سعی کند و مراحل جانبی منظم تر و جالب تری را ایجاد کند.
«چیزی که ما سعی داریم روی آن دقت کنیم این است که آغاز مراحل کاملا با داستان هماهنگ باشد. دموی منتشر شده (که در آن اتزیو در یک ناوگان سوخته بود) یک نمونه کامل از آن است.»
«ما می خواهیم چرخه مراحل رو طبیعی تر کنیم. یعنی بازیباز مرحله آغازگر رو تا قسمتی به پایان می رسونه، سپس چرخه های دیگه ای از مراحل شروع می شن. ما این کار رو برای مراحل اصلی و همچنین مراحل جانبی بازی انجام دادیم. بعضی از مراحل جانبی فقط اتفاقات ساده ای هستند که در اطراف شهر رخ می ده و شما این اختیار رو دارید که انتخاب کنید ، اونها رو انجام بدین یا نه. در اجرای این مراحل اجباری وجود نداره، ئ بخشی هست که از شما می پرسه که آیا مایل به آغاز مرحله هستید؟ پس این یک پیشنهاد ساده است که بازیباز رو وارد یک تجربه تازه می کنه.»
assassin's creed : revelation برای PS3 ، Xbox 360  و PC در روز 15 نوامبر عرضه خواهد شد.


0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting