اساسین کرید3: جنگ جهانی دوم !!!

۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه
Assassinscreed-610.jpg
خبری که در ادامه می خوانید ، در روز 13 اکتبر 2009 نوشته شده و بنابراین امکان دارد سرنوشت شخصیت اول اساسین کرید 3 به شکلی دیگر رقم بخورد. اما در ویکی پدیا نیز در صفحه «کیش یک آدمکش 3» این مورد ذکر شده است که شخصیت اول یک زن و در زمان جنگ جهانی دوم خواهد بود. 

شرکت یوبی سافت تصمیم گرفته است که بازی اساسین کرید 3 را در زمان جنگ جهانی دوم و با یک اساسین زن بسازد. مجله  Xbox World 360 در آخرین شماره خود نوشت (البته آخرین شماره تا 13 اکتبر 2009) سباستین پل (تهیه کننده) گفت: این موضوع این احساس رو ایجاد می کند که قرار است یک زن در فضای اقتصاد زنانه انگلستان و فرانسه در هنگام جنگ جهانی دوم دست به کار های ناشایستی بزند.
پل در جواب به سؤالی درباره چگونگی وجود یک اساسین زن، گفت: ما در این باره بحث و بررسی زیادی داشتیم. این می تونه خیلی جالب باشه ، اما ما باید دوره زمانی و مکان مناسب برای چنین کاراکتری را بیابیم.
«ما نمی خواهیم یک تصمیم ساده بگیریم. ما می خواهیم یک تغییر بزرگ ایجاد کنیم. ما می خواهیم یک قهرمان زن به عنوان یک الهام بخش در یک دوره زمانی داشته باشیم. اما اگر سؤال شما اینست که چرا این دوره باید جنگ جهانی دوم و دوره اقتصاد زنانه انگلستان و فرانسه باشد، باید گفت ، چون در این زمان مردان درحال جنگ بودند ، اقتصاد به دست زنها افتاده بود. »

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting