گزارش مجله بازی رایانه درباره AC:R

۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه
بازی رایانه در شماره تیر ماه خود گزارش کوتاهی از حضور AC:R در نمایشگاه E3 داشت که متن کامل آن را می توان در ادامه مطلب بخوانید. اشکالاتی هم در متن بود که در پرانتز ها تصحیح و تکمیل شد.
اتزیو قهرمان محبوب سری اساسین کرید بازگشتی به شهر کنستانتینوپل خواهد داشت. این شهر که امروزه استانبول نامیده می شود ، محلی است برای گروه زیر زمینی تمپلارها ومصیاف (مصیاف یک قلعه است نه یک گروه زیر زمینی). در دوراناوج امپراتوری عثمانی ، در سال 1511 منطقه ای در این شهر به نام کاپادوکیه وجود داشت (کاپادوکیه و قسطنطنیه در دو نقطه متفاوت ترکیه وجود دارند.) وجود داشت که دژ مستحکمی برای گردهمایی قاتلین قدیمی به شمار می رفت. اتزیو در ابتدای بازی به این منطقه سفر می کند و در ادامه پی می برد که الطایر به دژ نظامی باستانی نزدیک شده بود که می توانست به عنوان سلاحی قدرتمند جنگ صلیبیون و اساسینها را به پایان برساند.کلید این دژ نظامی مستحکم در شهر کنستانتینوپل مخفی شده بود و...... (این یک توضیح سطحی و نادرست از داستان بازیست. اگر در جایی قفل باشد، مطمئنا اتزیو از دیوار بالا می رود!!!) 
گیم پلی بازی کماکان به شکل قبل و سبک open-world طراحی شده است. گرچه اضافه شدن آیتمی به نام hookblade توانایی های اتزیو را تغییر داده و منجر به پیشرفت مکانیسم گیم پلی شده است. این وسیله در واقع قلابی است که اتزیو در زمان لازم از آن می تواند به عنوان سلاح و یا ابزاری نظیر قلاب برای عبور از محلی به محل دیگر استفاده کند و یا دشمنان را با آن از بین ببرد و یا آنها را گرفته و از پای درآورد. در ضمن به گفته سازندگان سرعت کنترل و هدایت قهرمان داستان با این وسیله به میزان 30% افزایش پیدا کرده است. نکته دیگری که هنگام استفاده از قلاب دیده می شود افزوده شدن تعداد زیادی انیمیشن به بازی و ارتقاء قابلیتهای رزم تن به تن است. با کمک سلاحهایی نظیر شمشیر ، قلاب ، بمب و غیره می توان به روشهای مختلف ، دشمنان را شکست داد و راه را برای عبور از مراحل هموار کرد. لازم به ذکر است اتزیو قابلیت حمل 300 بمب مختلف را دارد. بعضی از این بمبها که دودزا هستند صحنه های جالبی را پدید می آورند. بعد از استفاده می توان بازی را به حالت night shade برد و دشمنان را در میان دود ها تشخیص داده و آنها را تار و مار کرد. برخی دیگر از بمب ها حالت انفجاری دارند و می توان به راحتی با آنها تعداد زیادی دشمن را کشت. در قسمتی از دموی بازی که نظر بسیاری رو به خودش جلب کرد ، اتزیو بر روی عرشه کشتی ، باقی کشتی های آنجا را آتش زد و این نکته کاملا روشن شد که طبق روال عادی بازی این نسخه نیز صحنه های منحصربفرد و زیبایی را در خود دارد که گیم پلی و گرافیک بازی را ، همزمان دستخوش تغییر می کند. 
مکانیسم بخش چند نفره آنلاینی که در بازی brotherhood مورد استفاده قرار گرفته بود در این قسمت گسترش یافته و شخصیتها و محلهای جدیدی به بازی افزوده شده اند. قابلیت customize چهره ها و سلاحها از جمله جدید ترین تغییرات صورت گرفته در بخش آنلاین بازی است.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting