معرفی کاراکتر های بازی assassin's creed revelations

۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه
در ادامه مطلب می توانید دشمنان و دوستان خود را قبل از اینکه برای سفر به مصیاف همراه اتزیو شوید ، بشناسید. 




مانوئل پالالوگوس
یکی از افرادی است که به دنبال تاج و تخت است. اگر حکومت امپراتوری روم شرقی بدست عثمانی سقوط نمی کرد او بدون هیچ دردسری شاه می شد اما این گونه نشد و او بدنبال حکومت بخش های باقی مانده امپراتوری روم شرقی است. البته او معمولا مشغول عیش و نوش است و مسئله حکومت در درجه دوم قرار دارد. او با تمپلار ها ارتباط پنهانی دارد که اتزیو در قسمتی از بازی سراغ آن می رود و به این موضوع و دلایل آن می پردازد. شاید به دلیل ارتباط او با تمپلار ها است که او خیلی به سمت قدرت نمی رود. طبق گفته ها حدود نیمی از بازی حول او می چرخد و اتزیو راز او را فاش خواهد کرد.



سوفیا سورتو ، یک ایتالیایی است که برای انتقال دانش غرب به عثمانی مهاجرت کرده است. چهره او براساس تابلوی نقاشی زن ونیزی (که در سال 1505 کشیده شده) طراحی شده است. او  در عثمانی یک کتابفروشی باز می کند و در همانجا با اتزیو آشنا می شود. رابطه او و اتزیو بزودی بسیار بیشتر می شود. او با دانشی که دارد می تواند به اتزیو در مورد سلاحهایش کمک کند. 






شاهزاده احمد در طی جنگی با برادرانش بر سر قدرت با اتزیو آشنا می شود. او عموی سلیمان و مورد اعتماد ترین فرد خاندان عثمانی ها بوده. بدلیل اینکه از بقیه برادرانش بزرگتر است، در هنگام نبود پدر امور حکومت را بدست می گرفته که برادرانش از این کار ناخشنود بوده اند. بنابراین جنگی بین او و برادرانش در می گیرد که احمد تا زمان مرگ در سال 1513 برای رسیدن به قدرت با پدر و برادرانش مبارزه می کند. احتمال مرگ او در طول بازی بسیار زیاد است و به همین دلیل اتزیو در قسمتی از بازی به دنبال گرفتن انتقام خون او خواهد بود.





ACR Suleiman.pngشاهزاده سلیمان از دوستان اتزیوست که به زودی شاه عثمانی و فاتح سرزمینهای بسیاری خواهد شد. اتزیو به او تجربیاتش را منتقل می کند تا حکومت را از دست عمویش بیرون بکشد. البته او در زمانی که بازی رخ می دهد 17 سال دارد و تا زمان حکومتش یک دهه عقب است.








Yusuf Tazim-Edit.jpgیوسف تعظیم رقیب اتزیو در بازی است. او همانند اتزیو به درجه master assassin رسیده و در عین رقابت ، با اتزیو همکاری دارد. او به اتزیو آموزشهای جنگیدن می دهد، سلاحهای جدیدی همانند hook blade معرفی می کند و راههای مخفی قسطنطنیه را به اتزیو یاد می دهد.








سلیم اول پادشاهی است که تنها 8 سال حکومت می کند. او با برادرش احمد مشکلاتی دارد و بر سر همین مشکلات روانی ، می میرد. او که در سال 1520 بر تخت می نشیند، با وجود تجربه کم اش سرنوشت عثمانی را تغییر می دهد.









نگهبان در نوجوانی یک اساسین بود اما پس از صلح بین اساسین ها و عثمانی، احساس می کند مورد خیانت قرار گرفته و به تمپلار ها می پیوندد تا انتقام خود را از عثمانی ها بگیرد. او لباسی همانند اساسین ها و اسلحه ای شبیه خنجر مخفی اتزیو دارد.









بمباردیه در توپخانه عثمانی خدمت می کند اما با عثمانی ها مخالفت دارد و با تمپلار ها نیز همکاری می کند. در اینجاست که به قدرت جذب نیروی تمپلارها پی می بریم.










پیشتاز از سربازان عثمانی بود که با رشوه به خدمت تمپلار ها در آمد. او لباسی سبز رنگ و تبری به عناون سلاح دارد.









Guardian.png
محافظ یک اشراف زاده بوده که به دلیل مشکلات خانوادگی به اسکندریه فرار کرد و در آنجا با فلسفه تمپلار ها آشنا شد و به آنها پیوست. او خود را نگهبان حقیقت می نامد. سلاح اصلی اش خنجر و نیزه است.





0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting