نسخه افزایشی بازی assassin's creed:brotherhood

۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه
DVD_v.pngاین بسته الحاقی در 8 مارس برای Xbox 360 و در 9 مارس برای PS3 وارد بازار شد و از طریق نسخه PC (اصل) بازی قابل دانلود هست. این نسخه الحاقی رو فقط در زمانی که  Sequence 3: Memory 3 رو تموم کردین می تونین بازی کنید.
در این بسته ، داوینچی توسط گروه زیر زمینی با نام Hermeticists که به تغییر ماهیت دادن انسان معتقد هستند، ربوده می شود. اتزیو باید با پیدا کردن تابلو های ربوده شده راز هایی را فاش کند که به کشف یک مقبره مخفی می انجامد. اتزیو در این بازی به جاهایی مثل قلعه Belriguardo (که در آنجا با Lucrezia Borgia روبرو می شود) و معبد Pythagorian سفر کند.
Acbdlc4sp05pythagoriantemple.jpgاین بسته هشت مأموریت، دو مکان جدید ، قابلتهای جدید مثل قمار در مقر دزد ها و دستاورد های جدید در بازی چند نفره (مثل تعقیب و اسکورت کردن) را شامل می شود. همچنین شخصیت ها و موارد قابل کشف جدید مانند زره Helmschmied و دو طومار تمپلار ها (مانند طومار رومولوس در بازی اصلی) را به بازی اضافه می کند.


  

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting