دزموند: بخش فراموش شده بازی

۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه
کسی که ما را با اتزیو و الطایر پیوند می زد و کسی که تمام بازی برای رسیدن او به حقیقت است و قطعا در انتهای سه گانه assassin's creed او خواهد بود که بازی را به پایان می رساند ، دزموند مایلز است. به راستی چه اتفاقی برای اوکه به طور باورنکردنی ای لوسی را کشت ، می افتد؟
مرد ناشناس "لعنتی! اون شوکه شده!"
ویلیام.ام "اونو به دستگاه برگردون! این تنها چیزیه که درستش می کنه."
مرد ناشناس "اما اون دستگاه این کار رو باهاش کرد!"
ویلیام.ام "من متحصص هستم یا نه؟ کاری که گفتم انجام بده!"
ویلیام.ام و یک مرد دیگر در حال بررسی سلامت دزموند در زیرزمین کلوسئوم ، سال 2012

پس از اینکه اساسین های مدرن متوجه شدند که piece of eden در زیر کلوسئوم قرار دارد، به رم سفر کردند. دزموند با حرکت بر روی خرابه ها، درب را برای دوستانش باز کرد. سپس دزموند با فعال کردن چیزی شبیه به آسانسور ، دوستانش را به محل قرار گرفتن POE رساند. سپس وقتی آنرا برداشت ، صدای جونو را شنید که می گفت دی ان ای دزموند POE را فعال کرده. سپس جونو در زمان کنترل دزموند، او را مجبور به کشتن لوسی استیلمن کرد.
پس از این اتفاق در زیر زمین کلوسئوم، دزموند توسط ویلیام.ام و یک کارشناس پیدا شد. او در حالت شوک ، خوابیده و سپس به حالت اغماء رفته بود. وقتی او به هوش آمد ، به مکانی نامعلوم منتقل شد. 
او توسط آن دو مرد به عمد درون انیموس قرار گرفت. این دفعه او به زمان گذشته منتقل شد تا مکانی مخفی در رم را به همراه لئوناردو داوینچی کشف کند. (این قسمت در نسخه افزایشی که در پست های قبلی توضیح داده شد، رخ می دهد) وقتی دی ان ای دزموند فعال بود ، مجموعه ای از مختصات برای او پیش بینی شد: 43 39 19 N 75 27 42 W
دزموند در اتاق سیاه
بعد از بررسی خاطرات بیشتر درون دی ان ای دزموند ، شرایط او بدتر شد و به حالت اغما فرو رفت.
پس از این دو شوک که شرایط دزموند را وخیم کرد، او توسط اساسین ها از اتاق سفید (که در آن خاطرات بازیابی می شد) به اتاق سیاه که امن تر بود و دزموند در آن می توانست خاطرات پراکنده اجدادش را بازیابد، منتقل کردند.
دزموند می بایست قطعه متلاشی شده ضمیر ناخود آگاه خود را تکه، تکه بازیابد که بهترین راه برای این کار ، ورود به حافظه ای بود که هم اتزیو و هم الطایر در آن حضور داشته باشند. (یعنی اساسین کرید: مکاشفه برای بهبود یافتن دزموند ساخته شده و اگر آن اتفاقات در انتهای نسخه brotherhood نمی افتاد ، می توانستیم شاهد AC3 باشیم.
تریلر مربوط به دزموند در اساسین کرید: مکاشفه

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting