درباره Assassin's Creed: Embers

۱۳۹۰ مرداد ۱۶, یکشنبه
Assassin’s Creed Embers.jpg"من می دونم که به اندازه انجام دادن همه کارها وقت ندارم، ولی نگرانم از اینکه برای انجام دادن هیچ کاری هم وقت نداشته باشم."
اتزیو ، در تریلر انیمیشن Embers
این انیمیشن ، ادامه دهنده و گسترش دهنده بازی Assassin's Creed هست. این انیمیشن همراه با بازی revelations و در تاریخ 15 نوامبر 2011 وارد بازار خواهد شد.
این فیلم توسط ubiworkshop و با همکاری UBIk و یک تیم از Technology Group ساخته شده است. تریلر این فیلم در 21 جولای 2012 وارد بازار شد. 

در Comic-Con 2011 و در بخش اساسین کرید ، مشخص شد که این انیمیشن داستان اتزیو را دنبال می کند (یک دهه بعد از وقایع revelations). او حالا بسیار پیر شده و در فلورانس زندگی می کند. او می ترسد؛ نه فقط به دلیل اینکه عمرش در حال تمام شدن است، بلکه به این دلیل که یک نفر می خواهد او را بکشد. او یک دختر به نام فلاویا و یک پسر به نام مارسلو دارد. 
این انیمیشن مثل یک بخش روایت شده در یک بازی است که شما نمی توانید در طول آن بازی کنید. به نظر می رسد بهترین زمان برای مشاهده این فیلم ، بعد از اتمام revelations باشد ، چرا که آنگاه اتفاقاتی را که در فیلم رخ می دهد، با توجه به تجربیاتتان در طول بازی ، متوجه خواهید شد. 
این انیمیشن 21 دقیقه ای، پایان اتزیو را نیز شامل می شود. شما در طول این انیمیشن احتمالا نکات بیشتری درباره این قاتل پیر کسب خواهید کرد.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting