نگاه یک اساسین: فرانکلین روزولت

۱۳۹۰ مرداد ۲۶, چهارشنبه
اگر از شما بپرسند زرنگ ترین رهبر جنگ جهانی دوم چه کسی بود، چه جوابی می دهید؟ از نظر من، فرانکلین روزولت برنده بدون رقیب جایزه ی «زرنگ ترین رهبر جنگ جهانی دوم» است. کسی که دیر هنگام و زمانی به جنگ پیوست که سرنوشت جنگ در حال تغییر بود، کسی که پرل هاربر را عمدا بدون محافظت رها کرد تا مورد طمع ژاپن قرار گیرد و آمریکا را آغازگر جنگ نشان ندهد و پس از پایان جنگ نیز، به جای به غنیمت بردن پول و سرزمین، تکنولوژی پیشرفته و مرموز نازی ها (آنها 200 سال زودتر از بقیه مردم جهان فهمیده بودند که سیگار برای سلامتی خطرناک است. هیتلر هیچ وقت سیگار نمی کشید) و دانشمندانی همچون فون براون را با خود به آمریکا برد تا در آینده موشک ها و فضاپیما های پیشرفته در آمریکا ساخته شود. چنین آدمی، یک تمپلار باید باشد؛ نه؟!
فرانکلین دلانو روزولت ، سی و دومین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود که این کشور را در دوران بحران بزرگ اقتصادی و جنگ جهانی دوم ، رهبری  کرد. این اعمال او را به شخصیتی محوری در وقایع اواسط قرن 20 تبدیل کرد. روزولت یک تمپلار بود و POE را هم در اختیار داشت.
و اما حقایقی درباره فرانکلین روزولت:
  • او تنها رئیس جمهور آمریکاست که برای بار سوم و چهارم انتخاب شد. پس از آن، رئیس جمهور حداکثر دو دوره می توانست انتخاب شود. 
  • او از نظر اندیشمندان امروزی ، یکی از بزرگترین رئیس جمهور های آمریکاست. چرا که در زمان رکود بزرگ اقتصادی، توانست دوباره آمریکا را به رونق گذشته بازگرداند. آیا او همان کسی است که آمریکا، امروز لازم دارد؟ شاید هم چیزی که آمریکا لازم دارد یکی از POE هاست تا اوباما بتواند با قدرت جادویی آن به بحران اقتصادی پایان دهد!

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting