نقد بازی ACR از دیدگاه gamescom

۱۳۹۰ مرداد ۲۸, جمعه
در اینجا نقد کوتاهی از سایت gamescom را ترجمه کرده و قرار داده ام. در این نقد به مواردی اشاره شده که قبلا نمی دانستیم و یا شک داشتیم. مثلا در این نقد صراحتا اعلام شده بازیباز در نقش اتزیو ، الطایر و دزموند بازی خواهد کرد. برای مشاهده منبع، اینجا کلیک کنید. 
در عقیده یک قاتل: مکاشفه اتزیو ایتالیا را ترک می کند و برای یافتن اسراری در مورد الطایر ، راهی مصیاف می شود. او باید 5 کلید مخفی شده توسط الطایر را پیدا کند -به نظر می رسد در انیموس جدید ، با یافتن هر کدام از کلید ها ، یکی از خاطرات الطایر بازیابی می شود. چیزی شبیه به catrina mission های نسخه brotherhood - بنابراین شما می توانید در 3 حالت بازی کنید: بازی به عنوان الطایر ، بازی به عنوان اتزیو ، بازی به عنوان دزموند.
ACR الطایر در

مثلا برای بازیابی یکی از این کلید ها، اتزیو به مصیاف می رود. او در آنجا گرفتار گروهی از اساسین های بیزانسی می شود. آنها می خواهند او را بکشند. اتزیو در این نسخه می تواند بسیاری از assassinate ها را نه با hiddenbale ، بلکه با بمب ها انجام دهد.
 سؤال بسیاری از شما ممکن است این باشد که چگونه میتوان این سیصد نوع بمب را تهیه و استفاده کرد؟ این بمب ها در مکان هایی که برابر با همان قفس های کبوتری که با آنها اساسین هایتان را در brotherhood سامان می دادید ، وجود دارند. همچنین بسیاری از بمب ها دست سازند. به این ترتیب که شما مواد لازم (شامل پوسته ، مواد باروت و مواد اثر) را مانند shop quest از گنج ها و یا از راه غارت افرادی که کشته اید، بدست می آورید. این بمب ها به سه دسته تقسیم می شوند: کشنده ، تاکتیکی و انحرافی.
مثلا جایی که مواد اثر ، calftrops هستند ، نتیجه یک بمب calftrop خواهد بود که ویژگی هایی نسبت به دیگر بمب ها دارد. بنابراین ماده اثر ، بر عملکرد بمب تأثیر مستقیم دارد. انواع دیگری از بمب نیز وجود دارد که از بین آنها می توان به بمب چتری ، بمب تولید کننده صدای بلند ، بمب گمراه کننده گارد ها و بمب  tripmine وجود دارند. (بمب tripmine را می توان روی زمین کاشت و در واقع نقش مین را برای گارد های دشمن ایفا می کند.) اینکه می توان از صندوقها و احسادی که در نسخه های قبلی هم می دیدیم ، استفاده ی بهتری کرد ؛ باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد.
گسترش تعداد سلاحها در ACR باعث شده تا weapon wheel دو لایه شود. بازیباز می تواند سلاح اصلی را از چرخ اول و بمب خود را از چرخ دوم انتخاب  کندو البته امکان تغییر سریع در هنگام نبرد هم وجود دارد.
حالت دید عقاب که باعث می شد تا دشمنان و متحدان را با رنگ هایی از یکدیگر تشخیص دهیم ، پیشرفته شده اند و حالا با استفاده از این حالت جدید ، می توان مسیر هدف را مشخص کرد و از کشتن انسان های بی گناه و تعقیب های طولانی ، جلوگیری می شود.
بعضی از ما وقتی hookblade  را به جای تیغه مخفی شکسته شده اتزیو دیدیم ، به دلیل خاطرات و آدمکشی هایی که با این دو تیغه داشتیم ، ناراحت شدیم. اما hookblade  هم ، همان تیغه مخفی قدیمی با ظاهر جدید و کارایی بالاتر است که به شما امکان استفاده از zipeline (طناب هایی که با hookblade از آن آویزان می شوید.) و حرکات آکروباتیک بیشتر را می دهد.
اسلحه های دستی اتزیو در ACR
اتزیوی پیر ؛ همانطور که می دانید در این نسخه به خاطرات الطایر منتقل می شود و در این دوران اتفاقاتی را که قبل از نسخه اول در بازی رخ داده است ، می بیند. او همچنین می بیند که الطایر جوان توسط یک صلیبی در مصیاف آموزش می بیند و توسط همان معلم که تمپلار هم بود ، مورد خیانت قرار می گیرد. همچنین در مورد پدر الطایر که یک اساسین بود چیز هایی می فهمیم.
این 5 کلید که اتزیو بدنبال آن است، دزموند ، الطایر و اتزیو را به هم پیوند می دهد و اسراری را از نخستین قهرمان سری آشکار می سازد. کافیست تا 15 نوامبر 2011 صبر کنید.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting