نگاه یک اساسین: آدولف هیتلر

۱۳۹۰ مرداد ۲۴, دوشنبه
Adolf Hitler.jpgنام جنگ جهانی دوم با آدولف هیتلر آمیخته شده است. رهبر و پیشوای مرموز آلمان نازی که نه تنها اروپا ، بلکه جهان را برای دستیابی به اهداف نژاد پرستانه اش به خاک و خون کشید و جنگی را به راه انداخت که با کشته شدن 70 میلیون انسان بی گناه به پایان رسید. چنین فردی ، جز یک تمپلار چه چیز دیگری می تواند باشد؟! 
آدولف هیتلر (متولد 1889) رهبر حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان (همچنین با نام نازی شناخته می شوند)  و متولد اتریش بود. او از سال 1933 صدر اعظم آلمان شد و در سال 1934 به مقام رئیس دولت رسید و تا 1945 بر مسند قدرت تکیه زده بود. او یکی از شناخته شده ترین تمپلار های قرون اخیر است.
او POE را از هم کیش تمپلار خود ، هنری فورد دریافت کرد. در عوض ، فورد نیز صلیب تمپلار شخصی هیتلر را (که یک صلیب شکسته بود) دریافت کرد. 
با استفاده از POE هیتلر قدرت را به طور دموکراتیک به دست آورد و آنرا به صورت دیکتاتوری ناسیونال سوسیالیست تبدیل کرد. با استفاده از قدرت POE هیتلر همچنان محبوب باقی ماند و سربازانش بی چون و چرا دستوراتش را می پذیرفتند. هیتلر با استفاده از همین محبوبیت به لهستان حمله و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. سرانجام با حمله ی متفقین و روسیه به آلمان ، هیتلر قدرت را از دست داد و شکست خورد. هر چند که این نتیجه، احتمالا یک نتیجه از پیش تعیین شده توسط تمپلار ها بود.
هیتلر POE را از همه ، حتی از نزدیکانی چون هرمان گورینگ مخفی نگه داشت اما به نظر می رسد تعدادی از پیروان نازی او از وجود این قطعه آگاه بودند. او با این قطعه کنترل آلمان را بدست آورد ، آن را آزادانه کنترل کرد و به پیشرفت های علمی بالایی دست یافت. از جمله اینکه هواپیما های جدیدی به شکل بشقاب پرنده ساخت تا بتواند جنگ را زودتر از چیزی که پیش بینی شده بود پایان دهد.
هیتلر می خواست با فرار کردن و گذاشتن یک بدل به جای خودش ، جان خود را نجات دهد. اما یک اساسین در خارج از  Führerbunker او را گیر انداخت. مرگ او زمانی آشکار شد که در جلسه اش با دوستان تمپلار شرکت نکرد. 
موارد عجیب
  • طبق Glyph های نمونه 16 ، جنگ جهانی دوم به طور کامل توسط تمپلار ها برنامه ریزی شده بود. هیتلر،وینستون چرچیل، جوزف استالین و فرانکلین دی روزولت ، همه جزئی از گروه تمپلار ها بودند.
  • هیتلر در طول جنگ جهانی اول دو بار صلیب آهنین دریافت کرد. این نماد ، نماد قابیل ، شوالیه های معبد و شوالیه های توئتنیک هم بود.
  • هیتلر سعی داشت کار های شوالیه های توئتنیک به خصوص در زمان جنگ های صلیبی شان را ، تکرار کند.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting