نگاه یک اساسین: جنگ جهانی دوم

۱۳۹۰ مرداد ۲۴, دوشنبه
Yaltatemplarsummit.jpgاز آنجاییکه قرار است اساسین کرید 3 به وقایع جنگ جهانی دوم بپردازد، ما نیز از این به بعد در پرونده هایی این جنگ و افراد حاضر در آن را با دید جدیدی نگاه خواهیم کرد. نگاهی از سوی یک اساسین!

جنگ جهانی دوم یک جنگ همه جانبه و عظیم بود و بسیاری از کشور های جهان به خصوص ابرقدرت ها در این جنگ حضور داشتند. در طی این جنگ کشور ها تمام صنایع و منابع خود را در خدمت نیروی نظامی به کار گرفتند و مرز میان کاربرد نظامی و غیرنظامی از میان برداشته شد. در این جنگ فجایع انسانی مانند مرگ هزاران نفر در اردوگاههای مرگ شوروی و آلمان ، قتل عام های گسترده و تنها استفاده از بمب هسته ای رخ داد. کشته شدگان این جنگ از 50 تا بیش از 70میلیون نفر (یعنی جمعیت حال حاضر ایران) تخمین زده شده است.
جنگ در 1 سپتامبر 1939 با حمله آلمان و اسلواکی به لهستان ، و در نتیجه اعلان جنگ بریتانیا ، فرانسه و کشور های مشترک المنافع به آلمان ، به اوج رسید. سرانجام نیز با شکست آلمان و ژاپن و پیروزی متفقین در 2 سپتامبر 1945 جنگ جهانی دوم به پایان رسید.
جنگ توسط تمپلار ها برای دستیابی به سلطه جهانی آغاز شد. آدولف هیتلر و وینسون چرچیل تنها رهبران تمپلار دنیا در آن زمان بودند. به علاوه هیتلر و فرانکلین روزولت (رئیس جمهور وقت آمریکا) تنها رهبرانی بودند که POE را در اختیار داشتند. هنوز معلوم نیست که آیا رهبر بزرگ دیگر در آن زمان ، جوزف استالین نیز POE را در اختیار داشت ، یا نه.
نقشه هیتلر پس از آشکار شدن شکست آلمان ، فرار و قرار دادن بدلش به جای خودش بود. او اینکار را انجام داد و خودش فرار کرد. اما اساسین ها وقتی او از پناهگاهش بیرون آمد ، او را کشتند. هنوز مشخص نیست پس از این ترور چه بلایی بر سر POE هیتلر آمد.

0 comments:

ارسال یک نظر

 
عقیده یک قاتل © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting